neděle 7. července 2013

Death Note #3

Scénář: Cugumi Óba
Kresba: Takeši Obata

Rok vydání: 2012
Počet stran: 193
Nakladatelství: Crew







Zápisník smrti znovu ukazuje, co všechno umí. A nejsou to hezké věci. Opravdu takové zlo může pramenit z myšlenek smrtelníka? Nebo si jen hrají bohové smrti? Kdo ví...

Úvodem
Do dalšího dílu Zápisníku smrti jsem se pouštěl s obrovskou chutí. Je úplně jedno, jestli mám seriál za sebou, či nikoliv. Mám za to, že by mne to nepřestalo bavit ani potom, co bych to četl pořád dokola. Takhle propracovaný příběh si zaslouží mou plnou pozornost. A taky ji má!

O co jde?
Intriky a faleš. Vztahy hlavních postav se dají vyjádřit právě těmito dvěma slovy. Někdy je až s podivem, že na to mají žaludek. Ale asi jim nic jiného nezbývá. Je to kdo z koho. Jeden vyhraje a druhý skončí. Nadobro. Rozjíždí to ve velkém obě strany. Jak Kira, který se nenechá zastrašit ani komplikovaným sledováním své osoby, tak L, který se zase nebojí využít všech dostupných zdrojů, aby Kiru dostal. Na konci se začnou věci ještě více komplikovat. Do hry vstoupí... někdo další.

Můj názor
Třetí díl Zápisníku jsem hltal stranu za stranou. Konečně přišlo i pořádné zapojení japonského vyšetřovacího týmu, kde jeho osoby určitě za zmínku stojí. Taky se případ stává více mediálně známým a to znamená vždycky více potíží. Tanec myslí, který probíhá mezi Kirou a L, je neskutečný. Kdyby Kira nebyl Kira, ale vyšetřovatel, společně s L by vyřešili všechny záhady světa. Ale takhle jednoduché to nikdy není.

Provedení
Tady jsem slintal blahem. Žádné uzavřené prostory, nebo jednotvárné místnosti. Od tenisových kurtů, přes restaurace, až po televizní studia. Prostě krása. Obálka nezaostává, sympatická modrá barva je oproti minulé bílé velmi příjemná změna. Asi tu budu často opakovat, ale co pořád dokola říkat o tom, že je to dokonalé?

Hodnocení 5/5


Žádné komentáře:

Okomentovat