pondělí 22. července 2013

Full Metal Panic!

zdroj: gaarazpisku.blog.cz
Žánr: Anime
Počet episod: 24
Délka episody: cca 24 minut
Moje hodnocení: 3/5







O co vlastně jde?
Kaname Chidori žije celkem normální studentský život. To se má ale brzy změnit. Ač o tom netuší, je jednou z vyvolených, kteří mají vrozenou znalost velmi nebezpečné technologie. To se samozřejmě brzy dozví nějaká teroristická organizace a bude ji chtít využít. Aby se tomu předešlo, má ji 24/7 chránit jeden voják - Sousuke. Je to elitní příslušník armády a profesionál každým coulem. No, jediný problém je, že vidí nebezpečí pro Kaname na každém rohu. Takže se dostaneme do spousty trapných situací a skandálních odhalení. Podaří se Sousukemu ochránit Kaname?

Můj názor
Full Metal Panic mě zaujal hlavně kvůli technologiím, které se v seriálu vyskytují. Roboti ovládaní lidmi, ať už starší typy, nebo ty nejnovější, které se dokážou s pilotem synchronizovat. To nemělo chybu. Megalomanské souboje mezi plechovými zabijáky byly velmi zajímavé. V kontrastu s tím se pohybujeme většinu času ve školním prostředí, kde se Sousuke snaží všemi prostředky ochránit Kaname. To pro mě osobně byla nejlepší část seriálu. První důvod je ten, že jsem si tím připomínal střední školu. Druhý, že v této části byl seriál asi nejvtipnější. Naše dvě hlavní postavy jsou společně tak roztomilé.

Na závěr
Z počátku jsem nechtěl FMP! nic vytýkat, ale musím. Děj je místy hodně zmatený a já osobně (ač jsem se snažil) jsem nemohl pochopit jednání některých postav. Postavil jsem se tedy k tomu jako k oddechovému kousku, kde si přijdu na své co se týče soubojů, i zábavy. A pak už to fungovalo skvěle. Seriál, kde se střídá školní prostředí pomalu s válečnou zónou. Postupem času se k tomu přidá i ponorka a další zajímavosti. Škoda jen, že mě osobně konec nijak nezaujal. To mi ale nezabránilo užít si celý zbytek seriálu.

zdroj: mangas-garden.com

2 komentáře:

  1. Moc pěkná oddechovka. Druhou sérii jsem zatím neviděl, ale jestli se chceš ještě pobavit tak si pusť Fullmetal Panic Fumoffu.

    OdpovědětVymazat