čtvrtek 29. srpna 2013

We are the world od fantasy!

Dneska to nebude ani tak přímo o knihovně, ale nenapadla mě jiná kategorie, kde tento článek zařadit. Mohl bych si tu vytvořit štítek můj pokoj, ale pochybuji, že bych do něj ještě někdy něco přidal. Chci se pochlubit. Nebo spíš ukázat, co všechno jsem doma našel. Věci týkající se buď filmů, nebo knih. Prostě příběhů. Různé doplňky a tomu podobné věci. Však uvidíte sami na fotkách.



Něco se nasbíralo. Hlavně teda můžete vidět věci s tématikou Hobita a Pána prstenů. Hrnek s Gandalfem, pohlednice, karetní hra a pár placek. Placky pak mám ještě z DrD, Asterionu a nějaké drobné knižní ze srazu. Fullmetal Alchemist má zde taky svoje místo. Placka a záložka. Podobnou záložku mám ještě ze Zápisníku smrti s Misou. Nakonec to uzavírají karty GoT a tričko s motivem mého milovaného seriálu Black Books.


Další zastoupení FMA - plakát na zdi. Brzy přibudou další, prázdné zdi si nenechám.


U knihovny má svoje místo plakát Středozemě. Pak je tu samozřejmě i knihovna, ale o ní to dneska není. 



Na tohle se ani moc nedívejte. Neumíte (no, možná umíte) si představit, jak mi tohle rvalo srdce, když jsem jednou z Ostravy přijel domů. Jeden z těchto plakátů byl trochu odlepený, tak se maminka angažovala (s dobrým úmyslem), sundala pro jistotu všechny a naskládala je na sebe, abych si to vyřešil, jak přijedu domů. Horší už bylo, že na plakátech byla oboustranná lepící páska. Všechny se na sebe přilepily a to byl vlastně jejich konec. Plánuji, že z nich aspoň vystříhám nějaké věci, nemám na to je prostě jen tak vyhodit.


Tyhle věci si nekupuji každou chvilku. To, co tu mám, se mi nasbíralo asi za rok. Přeci jen radši nakupuji knihy a doplňky jsou jen.. doplňky. Ale tvoří to potom takový hezký celek. Je mi úplně jedno, co si kdo myslí o tom, za co utrácím své peníze. Že si místo několika panáků někde v baru koupím záložky s neexistující (ale my přece víme, že existují - to je jen krytí pro mudly) postavičkou. Tohle je náš svět a nikdo nám ho brát nebude. I kdyby chtěl, tak si ho vzít nenecháme. 

Na tenhle nápad mě přivedlo video. World of Warcraft sice už chvíli nehraju, ale to neznamená, že se o něj nezajímám. Tahle písnička mi tu hraje už od rána. We are the world. :)


13 komentářů:

  1. Kde si kúpil, prosím ťa, tú Drozdajku? :D Ja ju neviem nikde zohnať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn, závidim ti všechno, co máš. :D
    Já když něco chci, tak si to obvykle nakreslim, protože si prostě nemohu všechno kupovat. Doteď alespoň ty maličkosti... a teď jsem se rozhodla, že si ušetřim na repliku kordu, takže nebudu moct kupovat vůbec nic a padne na to veškeré moje kapesný, peníze k narozkám a všemu. Ale ty věci ohledně Středozemě... Zejména ta mapa, ta mě tak příšerně láká :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já taky střádám korunku ke korunce. :) Teď je to už lepší, našel jsem si dobrou brigádu, ale i tak je to za všechno hodně peněz. A když si to kreslíš, to z toho pak musíš mít ještě větší radost, než když si to koupíš. :))

      Vymazat
  3. Máš moc pěknou sbírku :). Hrnky mám ráda, takže asi tušíš, co se mi líbí nejvíce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Hrníčky mám taky moc rád, chci jejich počet rozšířit. :D

      Vymazat
  4. No tak tohle je skvělé. :-D Však víš, jsme na tom úplně stejně.. a ani nechci myslet na to, kolik peněz ještě utratíš časem na ebay, až objevíš všechno co se prodává u nás za poloviční cenu.
    Jinak k těm plakátům - jdu ještě v září do staré školy s úmyslem natisknout si "pár" komiksů, plakátů, placek a podobně... chceš své poškozené vytisknout znovu? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. ani to nechci vědět. :D To bude peněz. Ale co, žijeme jen jednou (pssst, to je zase pro mudly) :D

      Vymazat
  5. Super. Závidím Ti, že máš volné zdi na plakáty. Já mám všude samou poličku, zrdcadlo, obraz nebo skříň, takže si nemám kam takový plakát vystavit. A taky Ti závidím ten úžasně dlouhý pracovní stůl. Na můj se vejde akorát tak notebook a stěží jedna lampička. Postrádám místo na kytku a hromádku knih, které mám nachystané na čtení. A samozřejmě Ti závidím i ten krásný hrneček; myslím, že tu není nikdo, kdo by Ti ho nezáviděl... :-)
    Těším se na další podobné články s fotkami...
    Měj se fajn! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť Tvůj pokoj je úžasný, nemáš vůbec co závidět! :) Stůl si nemůžu vynachválit, to je pravda. Hrníček je super, byl to opravdu trefný a povedený dárek. Měl jsem štěstí.

      Děkuji moc, měj se krásně. :)

      Vymazat
  6. Dobrý den nevíte kde bych mohl koupit plakát bleach (anime seriál) ?

    OdpovědětVymazat